Friday 16 January 2015

مواضع بغایت ارتجاعی و آنارشیستی موحدی کرمانی در نمازجمعه امروز


   مواضع بغایت ارتجاعی و آنارشیستی موحدی کرمانی در نمازجمعه امروز

IMG14445203
با اظهارات باورنکردنی خود، آخوند موحدی کرمانی عضو مجلس خبرگان و خطیب امروز نمازجمعه در توجیهِ مخدوش  ماجرایِ هفته گذشته پاریس -  گروگان گرفتن اشخاص بیگناه در یک سوپرمارکت در پاریس که به  قتل چهارتن از آنان  و در مجموع کشتار هفده نفر انجامید-  مفاد مطالب منتشره در نشریه یالثارات الحسین ارگان رسمی حزب الله ایران و انصار حزب الله را مورد تایید و تاکید قرار داد!!!
nashriyh24
به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی امروز (جمعه 26 دی) در خطبه‌ دوم نماز جمعه تهران با بیان این که" غرب از پیشروی اسلام در اروپا نگران شده است "، با محکومیت توهین اخیر یک نشریه فرانسوی به پیامبر گرامی اسلام (ص) خاطرنشان کرد: غرب قدرت اسلام را احساس کرده و می‌داند که اسلام جاذبه‌ای قوی دارد؛ به همین خاطر دست به این رذالت‌ها زده است.  بگذارید چهره خود را آشکار کنند تا دنیای اسلام بیدار شود و دل به این ها نبندد.  جای بسیار تأسف است که حمات از این جنایت را «حمایت از آزادی» می‌نامند! در حالی که این آزادی نیست؛ این، هتاکی و خباثت و بی‌شرمی است؛ از آن عجیب‌تر این است که این جانی‌ها راهپیمایی راه می‌اندازند و تروریسم را محکوم می‌کنند؛ در حالیکه خودشان تروریست‌پرور هستند! نخست وزیر رژیم جلاد و کودک‌کش صهیونیستی نیز راه افتاده و تروریست را محکوم می‌کند؛ پس چه کسی در سوریه به تروریست‌ها سلاح می‌دهد؟!  به مرحله ای رسیده‌اید که آنهایی را که حمایت کردید، همین داعش، امروز به جان خودتان افتاده‌اند.
کشف جدید موحدی کرمانی : امپراطوری اسلامی آندلس در اسپانیا در اثر فساد ناشی بیحجابی خانمها سقوط کرد!
به گزارش خبرگزاری مهر آیت‌الله موحدی کرمانی در ادامه با اشاره به روایات و آیاتی از قرآن کریم اظهار داشت: احترام مومن از کعبه بیشتر است؛ باید از خود سؤال کنیم آیا حرمت برادر دینی و آبروی او را حفظ می‌کنیم یا نه؟ اینقدر قرآن مجید سفارش به وحدت می‌کند؛ آیا رعایت می‌کنیم یا نه؟ آیا بین شیعه و سنی و در درون کشورمان متحد هستیم یا نه؟ وی با تأکید بر اینکه کسانی که مسئولیتی در نظام دارند، بار سنگینی بر دوش دارند، به برخی معضلات موجود در جامعه اشاره و تأکید کرد: آیا در جامعه کم منکر داریم؟ آیا بدحجابی، دروغ و تقلب، منکر نیست؟ مسئولین چه کرده اند؟ مسئولین در برابر فسادی که چهره جامعه اسلامی را کریه کرده است، چه کرده‌اند؟ چرا این همه بدحجابی در جامعه دیده می‌شود؟!  معنای بدحجابی این است که دیگر جوان رغبتی به ازدواج نمی‌کند و می‌گوید فضای تلذذ برایم فراهم است و دیگر نیازی به ازدواج نیست! اینجا باید بگوییم که چقدر غافلند آنهایی که وسیله تلذذ را برای یگران فراهم می‌کنند! این وضعیت بنیان خانواده را هم متزلزل می‌کند؛ جوانی که به دنبال نگاه‌های خیره، مجذوب می‌شود، نسبت به همسر خودش بی‌رغبت می‌شود.آیا دانشجویی که در فضای آرام درس می‌خواند موفق‌تر است یا دانشجویی که بخاطر بودن در این فضا، مدام اضطراب دارد؟ یقیناً دانشجوی اول موفق‌تر است. اگر دشمن چنین فضایی را ببیند، به این نتیجه می‌رسد که غیرت دینی در بین مردم ایران ضعیف شده است و وقت آن است که حمله کنیم. مسئولان تجربه کشور آندولس را به یاد داشته باشند که بواسطه این فسادها تبدیل شد به کشور کفر! 

No comments:

Post a Comment