Thursday 15 January 2015

محمدی گلپایگانی: رهبری فرمودند فساد گسترده باعث سقوط نظام سلطنتی شد !!!



   محمدی گلپایگانی: رهبری فرمودند فساد گسترده باعث سقوط نظام سلطنتی شد

صحبتهای متناقض آخوند محمدی گلپایگانی - رئیس دفتر رهبری- هراس شدیدی در راس نظام را  از عدم مشروعیت دستگاه مدیریتی کشور بواسطه نهادینه شدن فساد در اجزای آن انعکاس میدهد
IMG18054124
حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع مردم قم اشاره کرد و گفت: رهبری فرمودند آنچه باعث شد نظام شاهنشاهی سقوط کند فساد گسترده آن نظام بود.
به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد محمدی گلپایگانی صبح پنجشنبه در اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین و علمای بلاد که در موسسه امام کاظم(ع) در حال برگزاری است اظهار کرد: وقتی می‌خواستم از محضر مقام معظم رهبری اجازه بگیرم و در این مراسم حضور داشته باشم به من فرمودند به همه علما و جامعه مدرسین سلام گرم ایشان را برسانیم. اگر به بنده وکالت بدهید متقابلا سلام شما را هم به ایشان برسانم که این اظهارات حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی با صلوات علمای بلاد همراه شد.
رئیس  دفتر مقام معظم رهبری برگزاری این اجلاسیه را بسیار مفید دانست و گفت: امیدواریم محتوای این اجلاسیه در قالب کتاب در اختیار دیگران گذاشته شود.در شرایط فعلی تمام سعی دشمنان ما بر این است که به جهانیانی که امیدوار شدند که به این نظام چنین تفهیم کنند که نظام اسلامی کارآمد نیست و نمی تواند زندگی مردم را تامین کند. همه توطئه‌ها در این راستا است که نظام نمی‌تواند نظام امروز مردم باشد.  امروز روحانیت نظام در اوج عزت است ولی متاسفانه این مسئله به خوبی تبیین نشده است. اگر این نظام ناکارآمد است و نمی تواند زندگی بشر را تامین کند این همه پیشرفت کجا حاکم شده است. امروز کار ما به جایی رسیده که ملتهای دیگر نظام و مردم و سیاستمداران و رهبر ما را الگوی خودشان می‌دانند و شما علمای بلاد برای ما جا بیندازید که این نظام نه تنها می‌تواند زندگی مادی مردم را تامین کند بلکه آخرت و دنیا را توامان تامین می‌کند. این نظام می‌خواهد دست مردم را بگیرد و به بهشت برساند و آخرت مردم را تامین کند.

No comments:

Post a Comment