Friday 3 October 2014

سایت افراطگرای بولتن نیوز: منبع خبری رادیوفر دا چیست؟


   سایت افراطگرای بولتن نیوز: منبع خبری رادیوفر دا چیست؟

295449_715
به گزارش بولتن نیوز،به نقل از رادیو دیروز، رادیو فردا معمولا منعکس کننده واقعیات نیست، مانند همه رسانه های اپوزیسیون. البته عقلایی هم نیست که دشمن از واقعیات بگوید. مانند عنکبوت منتظر می نشیند، تا مسوولی در گفته هایش حرفی بزند که باب طبع وی باشد، آنگاه آن را شکار نموده، رنگ و لعاب بدهد و به خورد مردم بدهد. لازم به ذکر است که این حالت، حالتی است ایده آل برای رادیو فردا، یعنی همیشه نمیتوان انتظار داشت مسوولان سخنی بگویند برخلاف جریان نظام. بسیاری اوقات هم به آنان اتهام اعلام مطالب خلاف توسط همین رسانه های آمریکایی زده می شود.
رادیو فردا در خبری که مدعیست پربیننده ترین خبر این سایت هم شده با عنوان "رفسنجانی: آمار رسمی تخلفات دولت سابق تاسف برانگیز است" می نویسد:
"اکبر هاشمی رفسنجانی «آمار رسمی تخلفات» دولت سابق ایران را «تاسف برانگیز» خواند و گفت کسانی که همه اقدامات آن دولت را با همه «رسوایی‌ها و فساد‌ها» تقدیس می‌کردند، امروز در مقابل هر برنامه دولت حسن روحانی فریاد «وا اسلاما» سر می‌دهند."
و بعد شاهد برمدعای هاشمی را اینگونه مطرح می کند:
"طی سال‌های اخیر گزارش‌های زیادی درباره تخلف‌های مالی دولت آقای احمدی‌نژاد منتشر شده است، با این حال قوه قضاییه ایران رسیدگی به بسیاری از این پرونده‌ها را مسکوت گذاشته است. تنها در یک مورد، غلامحسین محسنی اژه‌ای، سخنگوی قوه قضائیه، ۱۰ شهریور اعلام کرد که محمدرضا رحیمی، معاون اول محمود احمدی‌نژاد، در دادگاه بدوی به زندان و جزای نقدی محکوم شده است."

و سپس از بابک زنجانی می گوید. البته تکلیف آقای رفسنجانی مشخص است. از ایشان که محکومین فتنه ۸۸ علیه جمهوری اسلامی مانند خزعلی را بلافاصله پس از آزادی از زندان به افطار ماه مبارک -که نمادی از برپایی آیین های اسلامی است- دعوت کرده بر صدر مجلس می نشانند، و همزمان خود را رییس مجمع تشخیص مصلحت همان نظام جمهوری اسلامی می دانند این مطالب بعید نیست. استناد به گفته های وی از رادیو فردا که خود را خبرگزاری ای حرفه ای می داند، بعید است!
اگر بالفرض محال بپذیریم که همه گفته های رفسنجانی درست باشد، احمدی نژاد نیز مسوول دولتی بوده که اگر قرار باشد تخلفاتش عنوان شود، اشاره ای به تخلفات دولت آقای رفسنجانی توسط شخص ایشان نیز باید انجام شود (مگر آنکه رفسنجانی معتقد به عصمت خویش و دولتش باشد!) و البته تخلفات دولت خاتمی که مورد تحسین و گریبان چاک دادن ایشان و همفکرانشان می باشد.
نکته دوم آنکه کشوری با حدود ۷۰ میلیون جمعیت را اداره کردن  طبیعی است که حفره های قانونی ای داشته باشد و یا نظارتهای ضعیفی آن را هدایت کند به سمت بروز افرادی متخلف اما آنچه مطرح است آن است که:
۱. خانواده دولت هفتاد میلیونی را زیر سوال بردن، زمانی مناسب است که انسان خانواده ۷ نفره خویش را مبرا از جرم و اتهام نموده باشد! فائزه خانوم از زندان خارج می شوند، فاطمه خانوم رفسنجانی به دادگاه می رود، وی از زندان خارج می شود، مهدی فراری به دادگاه می رود و ... . سوال مطرح از رادیو فردا آنکه شما چطور به گقته های فردی در مورد ۷۰ میلیون نفر استناد می کنید که از عهده خانواده ۷ نفره خودش هم بر نیامده!
۲. رحیمی به عنوان معاون اول رییس جمهور این کشور محاکمه و محکوم شد و حکمش را نیز خودتان اعلام می کنید، حال چطور می توان پذیرفت که فریاد حقانیت  سر دهید در حالی که مهدی هاشمی که هیچ کاره این مملکت نیست فقط با رانت آقازادگی و تبعیض نژادی و آپارتاید سالهاست از دست قانون و اجرای آن می گریزد، به انگلیس پناهنده می شود و در عین اینکه در بسیاری از قرارداهای نفتی فاسد پای و ی هم در بین است از جمله پرونده کرسنت (که در آن مهدی و وزیر نفت فعلی دولت مورد حمایت رفسنجانی، همزمان در آن محکوم شدند!) آزادانه می گردد.
ای کاش اگر مدعی هستید در نظام جمهوری اسلامی تخلفاتی رخ می دهد آن را به شکل حرفه ای دنبال می کردید نه با حرف های خاله زنکی این و آن که خود با حمایتهای تمام قد از مجرمان قطعی، به هیچ وجه حق اظهار نظر در مورد مسولان نظام را ندارند.

No comments:

Post a Comment