Monday 6 October 2014

ملاهای تکفیری بیدین بیچارهء دایره ادیان و فرق وزارت اطلاعات، اتهامات جدید اختراع میکنند


   ملاهای تکفیری بیدین بیچارهء دایره ادیان و فرق وزارت اطلاعات، اتهامات جدید اختراع میکنند

ملاهای تکفیری اسلام ستیز از خدا بیخبر برای توجیه ادامه نقض مستمر حقوق شهروندان ایرانی؛ و ادامه سرکوب دراویش دربند گنابادی در سیاهچالهای اوین و نظام شیراز، در تنگنای قافیه به تله افتاده اند و برای توجیه اعمال ضد انسانی و ضد اسلامیشان به ابداع و اختراع اتهامهایِ موهوم، واهی، سست،  و ناتندرست روی آورده اند.
حیف بر  بیت المال مردم محروم که توسط این تکفیریهای اسلام ستیز بیدین از خدا بیخبر بیچاره جمع شده در اداره ادیان و فرق وزارت اطلاعات و سیستمهای موازی اطلاعاتی سپاه - بسیج - قوه قضائیه چپاول شده و خرج متلاشی کردن شیرازه اتحاد و همدلی جامعه تنوع نهادِ  کشور ما ایران میگردد.
سایت بیچاره تکفیری موسوم به صوفیه نت در این باره در مقاله ای با عنوان "جرم زندانیان وابسته به دراویش چیست؟" مینویسد:
آزادی زندانیان دراویش، شعار تحصن های سیاسی که هفته های اخیراین فرقه  بود که به درخواست نورعلی تابنده انجام شده بود. اما "جرم این زندانیان چیست؟" و "چرا این تحصن ها برگزار شد؟" در ادامه به آن می پردازیم.
به گزارش صوفیه نت؛ یکی از درخواست های که "دراویش فرقه صوفیه ملاسلطانی یا همان دراویش گنابادی" آزادی زندانیان سیاسی وابسته به این فرقه بود و اعلام می کردند که جمهوری اسلامی افراد وابسته به دراویش را به دلیل درویش بودن و صوفی بودن دستگیر کرده است لذا باید زندانیانمان را آزاد کنند. اما با بررسی این درخواست متوجه می شویم که دلایل زندانی شدن افراد وابسته به این فرقه، نه به خاطر درویش و صوفی بودن، بلکه به دلایلی است که هر فرد دیگری هم اگر بود حکمش با این افراد فرقی نمی کرد و شامل موارد زیر می شود.

1-    عدم پرداخت مهریه همسرش و به دلیل شکایت خصوصی
2-    چاقو کشی و درگیری و اخلال در امنیت اجتماعی
3-    همکاری با عوامل ضد نظام و سرویس های جاسوسی غرب در فتنه 88

این جرم ها در حالی از طرف 9 نفر زندانی انجام شده بود که نورعلی تابنده قطب فرقه در سخنرانی خود اعلام کرد: این افراد باید آزاد شوند و در واقع خطایی که نکردند و ما هرچه کردیم نتوانستیم بفهمانیم که این بزرگانی که گرفتید اینها نه تنها خطایی نکردند بلکه در راه خدا قدم برداشتند و با ارزش است و شاید باز این حرکت‌ها را ادامه دهیم تا بتوانیم به اینها این امر را بفهمانیم خود به خود این مسئله حل می‌شود چون این‌ها به خاطر اعتقادشان دستگیر شدند!.
اما چرا وی تمایل به سیاسی تر کردن فرقه دارد موضوعی است که نشان از ناتوان بودن این فرقه در غنای اعضای خود در مسایل معنوی است و قطب کنونی سعی دارد با ورود اعضا به مباحث سیاسی دلایلی برای پاسخ به سوالات مبهم اعضا داشته باشد؛ اتحاد اعضا را با تشکیلات سیاسی درست کردن حفظ کند تا بتواند گروهی برای پیاده سازی منافع خود داشته باشد. 
منافعی که از کسب درآمد های مالی با پرداخت عشریه، نذر و... تا مطرح شدن در رسانه ها در آخرین سالهای عمر را شامل می شود و از زندانیان به عنوان پیراهن عثمان استفاده می کند.  

No comments:

Post a Comment