Friday 17 October 2014

ادعای خنده دار محمد جواد لاریجانی: احمد شهید مدافع سرسخت تروریسم است!!


   ادعای خنده دار اردشیر آملی: احمد شهید مدافع سرسخت تروریسم است!!

2653968_193


خیر نه تنها نمی‌ترسیم بلکه خیلی هم دوست داریم که گزارش‌گری بیاید اما در این رابطه باید از اینها پرسید چرا ایران باید گزارش‌گر ویژه داشته باشد. چرا باید تقاضای آمریکا و کانادا و انگلستان مبنای تعیین گزارش‌گر باشد؟ 

به گزارش حوزه حقوقی- قضائی باشگاه خبرنگاران، لاریجانی تأکید کرد: گزارش‌گر باید آدم بی‌طرفی باشد اما ایشان به یک هنرپیشه تبلیغاتی تبدیل شده و از این سایت ضد انقلاب به سایت دیگر رفته و علیه ایران صحبت می‌کند حتی سایت شخصی خودش را نیز فعال کرده و علیه ایران بیانیه می‌دهد. 
وی در پاسخ به این سؤال که آیا اعتراض خود را به طریق رسمی اعلام کرده‌اید گفت: به طور منظم و مفصل، مکتوب شفاهی و قلم به قلم این اعتراض را با استدلال بیان کردیم. گزارش‌گر باید یک متدلوژی داشته باشد اما ایشان وصله پینه می‌کند و می‌گوید بعد می‌گوید مقدار زیادی اتهام وجود دارد. 
معاون بین‌الملل قوه قضاییه اظهار داشت: احمد شهید مدافع سرسخت تروریسم است و تمام کسانی را که در ایران آدم‌کشی کرده و در عملیات‌های تروریستی دستگیر شده‌اند مدافع حقوق بشر معرفی می‌کند، طرف مسجد را منفجر کرده ایشان آن را مدافع حقوق بشر می‌داند. دلیل مهم‌تر این که ایشان به اسلام توهین می‌کند مثلا می‌گوید حکم قصاص حکم خوبی نیست یا در رابطه با زنا می‌گوید چیز مهمی نیست چرا باید این افراد را مجازات کرد. باید به او گفت اصلا تو چه کسی هستی که به خودت حق می‌دهی نظر بدهی آیا تو مفتی هستی یا مرجع تقلیدی؟  در کل عنوان حقوق بشر یک پرچمی برای جاده صاف کردن برای غرب است. چالش ما هم با حقوق بشری که غرب ترویج می‌کند هم از لحاظ نظری و هم از لحاظ عملی است. در پشت اسناد به ظاهر فرهیخته حقوق بشر دو اصل نهفته است یکی از این اصول این است که تجربه معاصر غربی در زندگی مدنی بهترین تجربه است و اصل دوم هم این است که فقط همین نوع زندگی باید در دنیا رواج پیدا کند. 
باید توجه داشت عواملی که باعث شد تا آمریکایی ها وارد مقوله تولید گروهک‌های تروریستی شوند از زمان طالبان بود هر چند آن زمان القاعده نمونه‌ای از آن ها بود اما در کل این عوامل در جهت مبارزه با انقلاب اسلامی ایران بود. 
وی با بیان این مطلب که شعارهای داعش شعارهای موساد است گفت: درست است که این‌ها خسارت زیادی می‌زنند اما موفق نخواهند شد و در پایان نتیجه داعش این است که اسلام آمریکایی مشخص می‌شود و انقلاب اسلامی احیا خواهد شد. ما پیروز خواهیم شد. 
معاون بین‌الملل قوه قضاییه تأکید کرد: من به این موضوع اشاره کنم زیرا در برخی از مطبوعات صحبت از مدل ترکیه و اردوغان است و برای مدل ریسه می‌روند. آقای اردوغان در زمانی که مرسی بر سرکار بود به مصر رفت و به ملت مصر پیشنهاد کرد که سکولار را انتخاب کنید حالا باید پرسید از دل سکولار چه چیز درآمده است؟ حمایت از داعش و سلفی‌گری. دموکراسی که از دلش داعش بیرون بیاید دموکراسی نیست. 
وی در رابطه با دور جدید مذاکرات هسته‌ای گفت: آنچه که رئیس جمهور ابراز کردند امیدواری بالایی بود که این مذاکرات به نتیجه برسد مردم هم دوست دارند که این مذاکرات به نتیجه برسد البته نظر من را راجع به مشکلات این مذاکره می‌دانید اما این به آن معنا نیست که حامی دولت نباشیم بلکه باید همگی از دولت حمایت کنیم. اگر چه که آمریکایی‌ها نیازمند توفیق در این مذاکرات هستند بلکه آن ها نیازمند سطحی از توفیقات هستند. اوباما نیز نیازمند است که مذاکرات با عدم توفیق تمام نشود. اما من بعید می‌دانم در این فاصله کوتاه که الان مانده آن‌ها حاضر شوند به حدود معقولی از انتظارات قانع شوند شاید بلندپروازی‌‌هایی دارند که هنوز زمان می‌برد. من معتقدم که تئوری تمدید تئوری درستی نیست. تمدید چیزی را اضافه نمی‌کند به نظرم ما علی‌الاصول بهتر است روی خوشی به تمدید نشان ندهیم. 

No comments:

Post a Comment