Thursday 11 December 2014

فرمانده سپاه فجر فارس: میرحسین موسوی، مهدی کروبی، محمدخاتمی "نجسِ سیاسی" هستند!


   فرمانده سپاه فجر فارس: میرحسین موسوی، مهدی کروبی، محمدخاتمی "نجسِ سیاسی" هستند!

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سپاه استان فارس" پاسداری موسوم به  «غلامحسین غیب پرور» فرمانده سپاه فجر  شیراز، روز ۱۷ آذر۱۳۹۳ درجمع "هادیان سیاسی سپاه فجر " در طی یک سخنرانی نزدیک ترین مسئولان نظام جمهوری اسلامی در دوره حیات آیت الله روح الله خمینی را "نجس" خواند، آنهم نجاستی که قابل شستشو و تطهیر نیستند!
بخشی از اظهارات او به این شرح است:
"میرحسین موسوی، کروبی و خاتمی نجس سیاسی هستند و تطهیر هم نمی شوند،...  هادی غفاری هم یک مرده سیاسی است. .. برخی‌ها مثل علی مطهری دشمن نیستند، اما درخط دشمن حرکت می کنند. آقای مطهری ازکسانی حمایت می کند که تا مرفق دست شان به خیانت به انقلاب و مردم آلوده است. باید به خیرخواه بودن اظهارات وی شک کرد. مسئولین سیاسی باید نسبت به حضور این کوتوله سیاسی - هادی غفاری-  در مراسم 16 آذر شیراز آن هم به نام دانشجو و به کام برخی ها پاسخگو باشند".
monazereh22

از طرف دیگر
ابراهیم اصغر زاده سخنگوی "دانشجویان خط امام" در زمان حیات آیت الله خمینی که یک دوره هم نماینده مجلس بود، و سرتیپ حسین الله کرم رهبر قدیمی حزب الله، بمناسبت روز دانشجو در تهران یک مناظره برگزار کردند. 
اصغرزاده دراین مناظره گفت:
ما با اصول‌گراهای واحد روبرو نیستیم. اصول‌گرای مصباحی، احمدی نژادی،‌ رادیکال و معتدل داریم. دولت بر سر کار توسط نیروهای رادیکال و تندرو تهدید می‌شود. وزیرخارجه اش با کفش و رئیس مجلس با پرتاب مهر استقبال می‌شوند. مگر می‌شود ارزش‌های جنگ را عده‌ای تصاحب کنند و تاج زاده و میردامادی‌ها در زندان باشند؟ من خجالت می کشم بگویم آقای موسوی، کروبی و خانم رهنورد درحصر هستند. به همین دلیل آقای روحانی باید تکلیف را مشخص کند.
نیروی رادیکال فرصت‌ها ایجاد می کند. فرصت انتخاب آقای خاتمی درسال ۷۲ توسط این نیروها به مردم داده شد. در زمانی که تمام مسئولین و نیروهای قم طرف مقابل را انتخاب کردند، تمام مردم به آقای خاتمی رای دادند. درانتخابات سال گذشته همه می‌گفتند آقای جلیلی رای می‌آورد، اما با رای مردم آقای روحانی رئیس جمهور شد.
تحریم‌ها و وضعیت وخیم اقتصادی امروز به خاطر سیاست های آقای احمدی نژاد است. ایشان به اسم امام زمان در سازمان ملل سخنرانی کرد و هر چیزی که خواست گفت. دانشجوها را ستاره دار و اساتید را اخراج کردند و یک اجماع جهانی علیه ایران نصیب ما شد. اصلاح طلبان یا درخانه بودند یا بازداشت شدند. روزنامه ها بسته شدند.
گزارشی که آقای روحانی به عنوان وضعیت اقتصادی دادند بسیار ناگوار بود. این وضعیت توسط چه کسی بوجود آمده است؟ وقتی سیاست با قدرت آمیخته می‌شود فساد سیاسی ایجاد می‌شود. رییس جمهور باید نسبت به نیروهای رادیکال داخل سازمان‌ها چه آنها که از دوران احمدی‌نژاد باقی مانده‌اند و چه آنهایی که دراتاق‌های پنهانی کار می‌کنند موضع بگیرد. آقای روحانی باید با اپوزیسیون داخلی اصلاحات که هیچ چیز جز موفقیت دولت نمی خواهد کار کند.
آقای روحانی الان با بخشی از جامعه روبرو است که به او رای دادند تا نیروی رادیکال بر سر کار نیاید. جناح اصول‌گرای معتدل نیز باید تکلیفش را با کسانی که به اسم اسلام بر سر مردم زدند مشخص کند زیرا اصول‌گراهای منطقی یکی از بازوان کشور هستند.
اگر فرصت سیاست خارجی از دست برود نه تنها به ضرر دولت بلکه به ضرر ایران خواهد بود. انتخابات آتی مجلس یعنی انتخابات میان سازگاران با دنیا و ستیزه جویان با دنیا.
یک خواننده معمولی (پاشائی) فوت می‌کند و در ایام محرم، مردم، جوانان به روش خودشان درپارک‌ها برای او عزاداری می‌کنند. نوحه نمی‌خوانند، آهنگ‌های او را زمزمه می کنند و شمع روشن می‌کنند و تمام نیروهای امنیتی کشور می مانند که مراسم او را چگونه برگزار کنند. زیر پوست شهر اتفاقات زیادی می افتد. بگذارید دولت روحانی رابطه ایران با دنیا را درست کند. این به نفع همه است.
الله کرم گفت:
چطور طرفداری موسوی را می‌کنید؟.اشغال سفارت در زمان خودش بود. قصد ما از اشغال سفارت اشغال ۴۸ ساعته بود. من با طولانی شدن اشغال سفارت مخالفم و با ریختن آبروی برخی از افراد مخالف بودم. من ناراحتم که چرا منتظری و شریعتمداری درحصر از دنیا رفتند. حق نداریم به اسم شیعه هرکاری را به نفع خودمان بکنیم.
چه بلایی نهادهای ایدئولوژیک شما سر مردم آورده اند که طبق آمار وزیرارشاد و دولت احمدی نژاد ۷۰ درصد مردم تهران از ماهواره استفاده می‌کنند؟ آقای روحانی آماری داده است. او دروغ نمی گوید اما شما رییس جمهوری داشتید که جلوی تلویزیون رسما دروغ می گفت. چه کسی جز او و حرف‌هایش به مهدویت آسیب زد؟
باید فرصتی ایجاد کنیم تا در دادگاه‌ها موسوی و کروبی حرف بزنند، اما شما می دانید که محاکمه موسوی و کروبی محاکمه انقلاب است.
ما نمی گوییم که سپاه نباید فعالیت اقتصادی کند اما نباید به او رانت داده شود. حضور سپاه درتمام عرصه‌ها به معنای نحیف شدن بخش خصوصی است

No comments:

Post a Comment