Sunday 23 November 2014

خشم سپاه از درز اسناد فوق سرّیِ حاوی اسرار محرمانه!!


   خشم سپاه از درز اسناد فوق سرّیِ حاوی اسرار محرمانه!!

7facf0cc-e1
بحث برسر عملیات مخفی پاسدار عبدالله ضیغمی برعلیه دولت حسن روحانی است! کارشکنی مهندسی شده در کار کابینه روحانی و به شکست کشاندن او. عبدالله ضیغمی همان سردار مشفق مشهور است که درباره چگونگی طراحی کودتای سپاه و دستگاه های اطلاعاتی - امنیتی برعلیه مهدی کروبی- میرحسن موسوی سخن پراکنیهای  مخفیانه در حلقه های خاص سپاه پاسداران انجام داده بود!
دبى – العربيه.نت فارسى/ در پی انتشار گزارشی از «خانه‌های امن» سازمان اطلاعات سپاه پاسداران ايران در سایت‌ "سحام نيوز" نزدیک به مهدی کروبی، برخی از نمایندگان مجلس درباره چگونگی انتشار این گزارش و انتساب آن به حسن روحانی رئیس‌جمهور ایران، از وزیر اطلاعات این کشور سؤال کردند.

سحام نيوز روز سه شنبه ۲۷ آبان‌ماه (18 نوامبر) اولین بخش از مجموعه فعالیت‌های دولت پنهان سپاه پاسداران را علیه دولت حسن روحانی و انتخابات ۱۳۹۲ افشا کرد. 
در اين گزارش آمده است كه " پس از گذشت ده ماه از تشکیل دولت حسن روحانی، «سازمان اطلاعات سپاه پاسداران» به فرماندهی «حسن طائب» پروژه زمین‌گیر کردن دولت از طريق "مراکز امن" را وارد فاز اجرایی کرد.
سحام نیوز در این گزارش، برای نخستین بار فهرستی از «خانه‌های امن» سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نوع ماموریت آن‌ها منتشر کرد و نوشت که "این گزارش از سوی حسن روحانی به آیت الله خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی ایران ارائه شده است."
طبق اين گزارش "خانه‌های امن" به اماکنی اطلاق می شود که کاملا محرمانه بوده و تحت نظر فرماندهان عالی سپاه اداره می‌شود و هیچ فرد یا نهادی جز مجموعه‌های اطلاعاتی و فرماندهان ارشد سپاه پاسداران از کارکرد، مختصات و افراد راهبری کننده این خانه‌ها اطلاعی ندارند و وظیفه نظارت و برنامه ریزی برای این «خانه‌ها» فقط برعهده مسئولان عالی نظام است".
اين گزارش مى افزايد: "این خانه‌ها زیرنظر«حسن طائب» فرمانده سازمان اطلاعات سپاه پاسداران و مجتبی خامنه ای به نیابت از رهبر جمهوری اسلامی اداره می‌شود و«عبدالله ضیغمی» با نام مستعار سردارمشفق بر عملکرد آن‌ها نظارت مستقیم دارد".
بنا به گزارش سحام نيوز این مراکز امن توسط " نیروهای سیاسی عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی و نیروهای مرتبط با اطلاعات سپاه پاسداران اداره می‌شود، وماموریت بولتن‌سازی، تهیه گزارش های تخریبی، تغذیه رسانه‌ها، سوژه سازی خبری و جنگ روانی علیه دولت را برعهده دارند".
سحام نيوز در بخش دوم گزارش خود به نقش «محمدعلی جعفری» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اشاره مى كند و مى گويد كه "او «عبدالله ضیغمی» یا همان« سردارمشفق» را به سمت "معاونت بررسی وعملیات روانی سازمان اطلاعات سپاه" منصوب کرده است تا اقدامات خود و سازمان اطلاعات سپاه را به صورت سازمان یافته تری علیه دولت روحاني انجام دهد".
تنها به فاصله کوتاهی از این گزارش سحام نيوز، ابراهیم رئیسی دادستان کل کشور اين خبرگزارى را تهدید به برخورد قضایی کرد.

واكنش مجلس
از سوى ديگر خبرگزاری فارس نزدیک به سپاه پاسداران، امروز نوشت که ١۵ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از محمود علوی وزیر اطلاعات سؤالی را مطرح کردند و آن را برای طی مراحل قانونی تحویل هیأت رئیسه مجلس دادند.این نمایندگان در شرح سؤال خود، گزارشی را که چند روز پیش در پایگاه‌ خبری سحام نیوز، نزدیک به مهدی کروبی یکی از دو نامزد معترض انتخابات سال ٨٨ ، منتشر شده بود، «کذب» و «با انگیزه‌های افراطی و سیاسی» خواندند.این پانزده نماینده که به جناح اصولگرا وابسته هستند و برخی از آنان عضو سابق سپاه پاسداران به شمار می روند، از وزیر اطلاعات پرسیده اند که آیا اصل این گزارش را تأیید می کند، یا به قول آنان «فقط توهمات و جنگ روانی رسانه‌های ضد انقلاب است».این نمایندگان اضافه کرده‌اند که در صورت تأیید این گزارش، اطلاعات چگونه و توسط چه کسانی به دست رسانه‌های مخالف جمهوری اسلامی رسیده است

No comments:

Post a Comment